četvrtak, 13. prosinca 2012.

SUMRAK SAGA

SUMRAK SAGA-praskozorje 2 dio


Moj najdraži film je Sumrak saga.Film se nastavlja na četiri djela,to jest četvrti dio se dijeli na dva dijela Praskozorje 1 i 2.dio.Meni je najbolji 2.dio Praskozorja.Film je režirao Bill Condon.Stephenie Meyer je napisala sva četiri djela knjige, pa je po tome napravljen i film.Glavna glumica je Bella       Kristen_Stewart , glavni glumac je Edward Robert_Pattinson , a nesto sporedniji glumac je Jackob odnosno Taylor Lautner.

SAŽETAK

Bella Swan je mlada tinejdžerica koja se doselila kod svoga tate (posto su joj roditelji rastavljeni).
Tamo upoznaje vampira Edwarda,no ona tek poslije sazna da je to vampir.Oni dvoje se zaljube i ubrzo dolazi do njihova vjenčanja.Poslije vjenčanja odlaze na medeni mjesec,na jedan otok.Bella na tom otoku zatrudni,a to dijete je polu čovjek polu vampir.Djete koje Bella nosi je polako počinje ubijati,ali ona svejedno želi roditi to djete.Kad dođe vrijeme porađaja Bella umre,ali je spasi Edwardov ugriz i ona se budi kao vampir.   

Ovo mi je najdraži film zato sto ja jako volim vampire.U ovom filmu ih ima,a da jos bude bolje ima i vukodlaka.Film se cini jako nestvarnim,ali dođe ti poslije filma da se pitas dali postoje vampiri.Moj najdraži i najljepši glumac je Taylor koji glumi Jackoba (vukodlaka).I eto to je sve od mene :) .                                                                                     

2 komentara: